Opšti uslovi – evidentiranje reklamacije
Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira neke od kurirskih službi ili dostavljača iz naše firme proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi, ugnječenje, ogrebotine i sl.) paket/e ne bi trebalo da preuzmete. Potrebno je da nas o tome obavestite putem e-mejla info@novax.rs ili telefona 0653062307 pri čemu su nam neophodne sledeće informacije:
- Ime i prezime kupca,
- Naziv poručenog proizvoda
- Kontakt telefon
- Datum kupovine
- Razlog odbijanja paketa
U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem toku reklamacije.
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja pakovanja ustanovili da je isporučena roba oštećena, da joj nedostaje/u deo/delovi ili da je roba nesaobrazna naručenoj, molimo Vas da nam, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, obavestite putem telefona 0653062307 ili da nam pošaljete e-mail na info@novax.rs sa sledećim podacima:
- Ime i prezime kupca,
- Naziv poručenog proizvoda
- Kontakt telefon
- Datum kupovine
- Opis reklamacije
Pravo na reklamaciju imate od trenutka isporuke pošiljke, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (Sl glasnik RS 62/20144).
Prilikom evidendiranja Vaše reklamacije, na e-mail će Vam biti poslat reklamacioni list. Ovaj dokument je neophodno popuniti podacima vezanim za kupovinu i problem reklamacije I poslati na naš e-mail: info@novax.rs. Reklamacioni list možete preuzeti OVDE.
U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim ili telefonskim putem, odgovorićemo vam na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju.
Rešavanje reklamacije
Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste. Prilikom rešenja Reklamacije, ukoliko je odobrena, imate mogućnost:
- Zamena za isti ili slični proizvod
- Zamene za drugi proizvod
- Popravka proizvoda
- Povraćaj novca
U prve dve situacije zamenu organizuje naša firma Sorabi RS. Kreiraju se dva naloga, jedan za preuzimanje reklamirane pošiljke i drugi za slanje zamenskog paketa. Obe pošiljke preuzima kurirska služba o našem trošku.
U trećoj situaciji naša firma Sorabi RS kreira nalog kod brze pošte za preuzimanje paketa od kupca, a nakon dospeća i popravke proizvoda kupcu šalje proizvod nazad brzom poštom o svom trošku.
U četvrtoj situaciji naša firma Sorabi RS kreira nalog kod brze pošte za preuzimanje paketa od kupca, a nakon dospeća proizvoda uplaćuje se kompletan iznos na tekući račun kupca.
U svakom od ovih slučajeva proizvod koji je dospeo na reklmaciju biće pregledan od strane naše tehničke službe ili drugog pravnog lica kako bi se najpreciznije utvrdio uzrok oštećenja i utvrdilo da li je kupac pravilno rukovao proizvodom.m.