Opšti uslovi – evidentiranje reklamacije

Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira neke od kurirskih službi ili dostavljača iz naše firme proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi, ugnječenje, ogrebotine i sl.) paket/e ne bi trebalo da preuzmete. Potrebno je da nas o tome obavestite putem e-mejla info@novax.rs ili telefona 0653062307 pri čemu su nam neophodne sledeće informacije:

  • Ime i prezime kupca,
  • Naziv poručenog proizvoda
  • Kontakt telefon
  • Datum kupovine
  • Razlog odbijanja paketa

U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem toku reklamacije.

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja pakovanja ustanovili da je isporučena roba oštećena, da joj nedostaje/u deo/delovi ili da je roba nesaobrazna naručenoj, molimo Vas da nam, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, obavestite putem telefona 0653062307 ili da nam pošaljete e-mail na info@novax.rs sa sledećim podacima:

  • Ime i prezime kupca,
  • Naziv poručenog proizvoda
  • Kontakt telefon
  • Datum kupovine
  • Opis reklamacije

Pravo na reklamaciju imate od trenutka isporuke pošiljke, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (Sl glasnik RS 62/20144).

Prilikom evidendiranja Vaše reklamacije, na e-mail će Vam biti poslat reklamacioni list. Ovaj dokument je neophodno popuniti podacima vezanim za kupovinu i problem reklamacije I poslati na naš e-mail: info@novax.rs. Reklamacioni list možete preuzeti OVDE.

U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim ili telefonskim putem, odgovorićemo vam na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju.

Rešavanje reklamacije

Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste. Prilikom rešenja Reklamacije, ukoliko je odobrena, imate mogućnost:

  • Zamena za isti ili slični proizvod
  • Zamene za drugi proizvod
  • Popravka proizvoda
  • Povraćaj novca

U prve dve situacije zamenu organizuje naša firma Sorabi RS.  Kreiraju se dva naloga, jedan za preuzimanje reklamirane pošiljke i drugi za slanje zamenskog paketa. Obe pošiljke preuzima kurirska služba o našem trošku.

U trećoj situaciji naša firma Sorabi RS kreira nalog kod brze pošte za preuzimanje paketa od kupca, a nakon dospeća i popravke  proizvoda kupcu šalje proizvod nazad brzom poštom o svom trošku.

U četvrtoj situaciji naša firma Sorabi RS kreira nalog kod brze pošte za preuzimanje paketa od kupca, a nakon dospeća proizvoda uplaćuje se kompletan iznos na tekući račun kupca.

U svakom od ovih slučajeva proizvod koji je dospeo na reklmaciju biće pregledan od strane naše tehničke službe ili drugog pravnog lica kako bi se najpreciznije utvrdio uzrok oštećenja i utvrdilo da li je kupac pravilno rukovao proizvodom.m.